Organizzazione / Ente
University of Kent
Posizione / Ruolo
Educational Development Officer
Biografia:

Judy Cohen is a Curriculum and Educational Development Officer at the Unit for the Enhancement of Learning and Teaching (UELT) at the University of Kent. She has taught English, academic writing and business subjects in the UK, Australia, Sweden and Hong Kong.
Judy Cohen has a background in English and psychology, while she was also a qualified accountant in Australia for many years. She completed her M.Ed. (TESOL) in 2001, and since then has published in the areas of Discourse analysis and plagiarism. Her current work involves providing guidance and workshops on curriculum development and assessment practices to staff.

Judy Cohen è responsabile per il Piano di Studi e Programma Didattico presso l’Area per lo Sviluppo dell’Istruzione e dell’Insegnamento (UELT) dell’Università del Kent. Ha tenuto corsi di Inglese, scrittura accademica e materie economico-commerciali nel Regno Unito, Australia, Svezia e Hong Kong. Judy Cohen ha studiato Inglese e Psicologia oltre ad aver lavorato per molti anni come commercialista qualificata in Australia. Ha completato un Master in Didattica (TESOL) nel 2001 e da allora ha pubblicato saggi negli ambiti dell’Analisi del discorso e plagio. La sua attuale attività la vede coinvolta nel fornire supporto e organizzare workshops per le tematiche di sviluppo del programma didattico e pratiche di valutazione.

Date
Nov
30
2012
12:30
To
13:00
Rettorato, Sala VIII Centenario

Case study - Implementing a plagiarism detection service: ways of working with staff and students

The session will outline how Turnitin was introduced to the University of Kent in 2006 and then implemented over the following academic year, including recent follow-up developments. The University Guidelines on Using Turnitin will be discussed, along with the use of specific Academic Integrity resources to support the use of Turnitin. There will be information about how staff are using Turnitin; how it has been received by students; the impact on reported instances of plagiarism (in specific Schools) and how staff view Turnitin in terms of workload and teaching academic writing.

Questa sessione descriverà a grandi linee come Turnitin è stato introdotto all’Università del Kent nel 2006 e implementato l’anno accademico successivo fino agli sviluppi più recenti. Verranno esposte le linee guida dell’ateneo sull’uso di Turnitin e in particolare l’utilizzo di risorse quali l’ “Academic Integrity” per supportare l’uso della piattaforma. Verranno date informazioni su come il personale sta usando Turnitin e come è stato recepito dagli studenti; l’impatto sui casi di plagio (in Scuole specifiche) e come il personale considera Turnitin in termini di carico di lavoro e insegnamento dell’Academic Writing.