Sabrina Fusari

Associate Professor

Department of Modern Languages, Literatures, and Cultures

Academic discipline: L-LIN/12 Language and Translation - English

Cancellazione lezione 30.03 English Linguistics 1 (LM-LSC) - English Linguistics 1 lesson Wednesday 30 March cancelled

La lezione di English Linguistics 1 (LM-LSC) della Prof.ssa Fusari, prevista per mercoledì 30 marzo alle ore 15:30, è cancellata per ragioni logistiche legate ai colloqui di ammissione al corso di studi. Sarà recuperata alla fine del semestre, martedì 3 maggio alle ore 15:30, sempre in modalità ibrida (aula G per gli studenti e studentesse in presenza e Teams per gli studenti e studentesse a distanza).

****

Prof. Fusari won't hold her English Linguistics 1 (LM-LSC) on Wednesday 30 March due to organizational issues related to LSC admission interviews. The lesson will be recuperated at the end of the semester, on Tuesday 3 May, at 3:30 pm, both in presence (room G) and online (Microsoft Teams).

Published on: March 26 2022