Sabrina Fusari

Department of Modern Languages, Literatures, and Cultures

Academic discipline: L-LIN/12 Language and Translation - English

English Linguistics 1 (LM-LSC) -- Orario delle lezioni frontali

Si invitano gli studenti del corso di laurea magistrale in Language, Society and Communication (LM-LSC) a prendere visione dell'orario delle lezioni frontali di English Linguistics 1, poiché ha subito delle modifiche al fine di agevolare l'accesso al laboratorio linguistico-informatico (Aula G). Si ricorda che le lezioni frontali (Prof.ssa Fusari) iniziano lunedì 11 febbraio, mentre le esercitazioni (Dott. Nigel James) iniziano il 18 febbraio.

****

The timetable of English Linguistics 1 for MA students of Language, Society and Communication (LM-LSC) has been updated to facilitate access to the computer lab (room G). Please click on the link above to see the changes. Dr. Fusari's lessons are starting Monday 11 February, while Prof. James' are starting on Monday 18 February.

Published on: February 08 2019