M. Colucci; E. Montaguti; U. Lago, Managing brand extension via licensing: An investigation into the high-end fashion industry., «INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING», 2008, 25, pp. 185 - 198  [articolo]
                
                    U.Lago; A.Baroncelli, Italian football, «JOURNAL OF SPORTS ECONOMICS», 2006, 7, pp. 13 - 28  [articolo]
                
                    Ruolo editoriale nella rivista «Journal of Sport Economics, Special Issue: The financial crisis in European football», THOUSAND OAKS, Sage
                
                    E.Montaguti; M. Colucci; U.Lago, Make or License Decisions: Assessing the Role of Transaction Cost Economics and Product Category Similarity within Firm Boundary Decisions,”, in: Egos, s.l, Egos, 2006(atti di: EGOS, Bergen Norway, 6-8 July 2006) [Contributo in Atti di convegno]
                
                    U.Lago; R. Simmons; S.Szymanski, The financial crisis in European football: an introduction, «JOURNAL OF SPORTS ECONOMICS», 2006, 7, pp. 3 - 12  [articolo]
                
                    U.Lago, The state of the Italian football industry, in: Handbook on the Economics of Sport, CHELTENHAM, Edward Elgar, 2006, pp. 463 - 473  [capitolo di libro]
                
                    M. Colucci; U.Lago; E.Montaguti, When Should Firms License Their Brands ?
An Empirical Investigation on Governance Structure, in: EMAC Proceedings, MILANO, EMAC, 2005, pp. 1 - 6 (atti di: EMAC Conference, Milano, 24-27 May 2005) [Contributo in Atti di convegno]
                
                    A. Baroncelli; U. Lago; S. Szymanski, Il business del calcio, MILANO, Egea, 2004, pp. 303 . [libro]
                
                    G. Rossi; U. Lago, Il processo di determinazione del salario di un calciatore professionista, in: Il business del calcio, MILANO, Egea, 2004, pp. 111 - 130  [capitolo di libro]
                
                    A. Baroncelli; U. Lago, Il settore del calcio, in: A. BARONCELLI U. LAGO S. SZYMANSKI, Il business del calcio, MILANO, Egea, 2004, pp. 7 - 40  [capitolo di libro]
                
                    M. Palmeri; U. Lago, Il vantaggio competitivo nel calcio, in: U. LAGO A. BARONCELLI S. SZYMANSKI, Il business del calcio, MILANO, e, 2004, pp. 187 - 210  [capitolo di libro]
                
                    U. Lago, La strategia competitiva, in: U. LAGO A. BARONCELLI S. SZYMANSKI, Il Business del calcio, MILANO, Egea, 2004, pp. 167 - 185  [capitolo di libro]
                
                    A. Baroncelli; U. Lago, L’analisi economico-finanziaria delle società calcistiche, in: A. BARONCELLI U. LAGO S. SZYMANSKI, Il business del calcio, MILANO, EGEA, 2004, pp. 69 - 110  [capitolo di libro]