Foto del docente

Academic discipline: SECS-P/03 Public Economics

Coordinator of PhD Programme of European Doctorate in Law And Economics

Prospective Erasmus

Gli studenti interessati agli scambi Erasmus+ e Overseas del Dipartimento di Scienze Economiche - sede di Bologna sono invitati a partecipare alla riunione informativa che si terrà lunedì 27 gennaio dalle 11 alle 13 in aula III - via Belle Arti 41. Sarà possibile porre domande relative alle offerte di scambio e alla preparazione della candidatura. Si ricorda che non si terranno colloqui individuali per tali finalità.

Students who are interested in Eramsus exchanges organized by the Dept of Economics are invited to attend a meeting on 27 January at 11 am, Aula III, via Belle Arti 41, in which information will be provided and questions will be answered.

For exchanges coordinated by Prof. Franzoni there will be no individual interviews.

Published on: January 08 2020